بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل به احتمال زیاد ۱۰۵۱۲ خواهد بود.

آخرین مطالب سایت
آخرین نطرات کاربران
جستجوگر پیشرفته سایت



بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل به احتمال زیاد ۱۰۵۱۲ خواهد بود.

Windows-10-mobile

روز گذشته تام وارن، سردبیر وب سایت The Verge، در توییتر خود اعلام کرد که بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل به احتمال زیاد ۱۰۵۱x خواهد بود و در هفته آینده برای اینسایدر ها منتشر خواهد شد. قرار بود که مایکروسافت بیلد ۱۰۲۴۰ را برای اینسایدر ها منتشر کند اما به دلیل مشکل بلاکینگ باگ که یک مشکل جدی محسوب می شود، ترجیح داد که یک بیلد دیگر را تا چند روز آینده منتشر کند.

فردا ۲۰ مرداد است و این یعنی که دقیقا یک ماه از زمان عرضه بیلد ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰ موبایل برای اینسایدر های دسته Fast می گذرد. هر چه فاصله میان بیلد های ویندوز ۱۰ موبایل بیشتر می شود، انتظار کاربران نیز بالا می رود و این مدت یک ماهه برای تیم به اندازه ای بوده که بتوانند بر روی امکانات جدید و رفع مشکلات تمرکز کنند. البته باید در نظر داشت که در این مدت اتفاقات زیادی رخ داده که مهم ترین آن ها نیز عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ بوده که حسابی تیم توسعه دهنده را مشغول کرده است.

حال وب سایت WPXAP که یک منبع چینی محسوب می شود گزارش داده است تعدادی از کاربران که از آزمایش کنندگان داخلی مایکروسافت هستند موفق شده اند بیلد بعدی ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنند و تصویری را نیز از فرآیند به روز رسانی ارسال کرده اند که در زیر آن را مشاهده می کنید:

build 10512

به گفته این منبع، بیلد ۱۰۵۱۲ ویندوز ۱۰ موبایل تنها در اختیار آزمایش کنندگان داخلی مایکروسافت قرار گرفته و به احتمال زیاد در هفته جاری و یا در هفته بعد برای اینسایدر ها منتشر خواهد شد. این وب سایت اعلام کرده است بیلدی که برای اینسایدر ها در دسترس قرار می گیرد به احتمال زیاد همان ۱۰۵۱۲ خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که این بیلد تغییراتی را نسبت به بیلد ۱۰۲۴۰ داشته است یا خیر.


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

به اشتراک گذاری کنید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:








    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید